søndag 20. november 2011

Selbuvotter til en guttebaby

Jeg synes det er veldig spennende å følge med på bloggstatistikken og blant annet hvilke søkeord som fører googlere og andre søkere til bloggen min. Den siste måneden har "Selbuvotter til baby" og ulike varianter av det søket vært overrepresentert på statistikken min. Jeg har jo bare lagt ut ett innlegg om det tidligere, så da var det på tide med et nytt kom jeg til.

Disse vottene laget jeg forrige helg. De er enkle å lage og går raskt. De er absolutt overkommelig for nybegynnere, ettersom jeg er rimelig ny på dette selv. På vrangborden strikkes de rette maskene vridd. Disse er strikket i babyull på pinne 2,5. Det forrige vottene jeg laget var brune med rosa. De finner du her.  Denne gangen laget jeg litt lengre vrangbord. Delvis fordi jeg er flinkere nå enn sist og det gikk mye fortere og delvis fordi jeg innbiller meg at en lang kant er grei på babyvotter. Dersom man vil ha snor på de kan man lett strikke en i-cord snor eller tvinne en.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar