lørdag 31. desember 2011

Onepiecer!

Mange nevøer og nieser har denne julen fått onepicer. Ikke den mest spennende gaven for barna, men jeg håper fargene og mønstrene veier litt opp for det. De fikk hard pakke i tillegg.

De største onepicene er sydd med utgangspunkt i Stoff og stil sitt mønser til "Heldress". Jeg har endret de litt og laget tittelommer på de og så har jeg laget ribb i ermer og ben i stedet for strikk. Mye finere synes jeg. Samtidig får man tatt opp litt av fargene på dressen. Her kommer bilder av de tre "store":

Størrelse 110
 Dådyr i hetten. Prikkebånd over hettesømmen og størrelseslapp i nakken
 Størrelse 122. Aper i hetten og lommene
 Tittelomme
 Monkeys!
 Str 104. Her har mannen bestemt hettefòr og detalj på brystet
 Monster!
 Fineste ape-løve stoffet!

De to minste har jeg sydd med utgangspunkt i Stoff og stil sitt mønster til "Kjøredress" i str 86. jeg har endret de i ermer og ben slik at det ble vanlige onepiecer. Dinosaurer i hetten til en tøffing.

 Limegrønn ribb som passer godt til stoffet i hetten.
 Til en liten jente ble det lilla med rosa ribb.
 Apene i hetten er like som på storesøsteren sin.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar