onsdag 28. desember 2011

Votter til en liten kusine

Min minste kusine feiret sin andre jul i år. Hun ble ett i høst. jeg ville lage noen fine votter til henne og hadde egentlig tenkt å strikke selbuvotter. Jeg fant ingen oppskrift som var så liten, så jeg spurte på et forum som heter Strikkeverden. En snill dame gav meg link til oppskriften på disse. Jeg satte i gang og siste tommel ble strikket på kvelden lille julaften. Ikke et øyeblikk for tidlig. Jeg håper de kommer til å bli godt brukt. De er strikket i babyull på pinne 2,5 hele veien. På bildene ser det ut som den ene er større, men det må ha noe med vinkelen på bildet å gjøre, for de er altså like store.



2 kommentarer:

  1. Nydelige votter,å det varmer så godt med ull :)

    SvarSlett
  2. Takk! Ja, votter i dobbel ulltråd er godt og varmt for små barnehender.

    SvarSlett